joi, 12 aprilie 2012

Oficial au inceput inscrierile!

Da, este oficial, Make-up Touch lanseaza cursurile de machiaj profesional la Iasi. La cererea fanilor si a clientelor am introdus trei module de machiaj: un modul de specializare in machiaj, un modul ce a fost creat la cererea cosmeticienelor - machiajul profesional de infrumusetare si bineinteles am pastrat cursul de automachiaj.
Cursurile se vor desfasura in timpul saptamanii, dupa amiaza si grupele vor fi de maxim opt cursanti. Astfel voi reusi sa acord atentia necesara fiecarui cursant. Este important ca fiecare din ei sa inteleaga si sa invete logic machiajul profesional.
Voi impartasi din experienta mea tuturor celor care vor sa faca din arta machiajului o meserie, cat si celor care vor sa isi imbunatateasca notiunile legate de acest subiect.
Timpul alocat partii practice este mult mai mare decat cel alocat notiunilor teoretice. Cursantii trebuie sa exerseze, sa exerseze si iar sa exerseze. Si eu voi fi acolo pentru a-i ajuta.
Vom folosi produse profesionale de la branduri internationale, produse pe care le-am testat si cu care lucrez: Make Up For Ever, Parisax,MAC,Bobbi Brown, Max Factor,SLA,Malu Wilz.
Locatia este in Iasi, zona Nicolina  - Bld. Tudor Neculai nr. 15. Este un loc cald, primitor unde buna dispozitia si pasiunea pentru frumos ne vor conduce catre experiente unice.
Urmariti pagina de facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile, adresati intrebari si impartasiti impresiile voastre.

Ne vedem la curs!

Ana



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu