vineri, 30 martie 2012

Cosmoprof 2012, Bologna,Italy

Ca in fiecare an Bologna ne intampina cu noutatile in materie de beauty si ne pune la curent cu noile tehnologii in domeniul frumusetii. Anul acesta am avut ragazul necesar sa ma bucur de toate zilele targului, asa ca am luat pe indelete standurile producatorilor si distribuitorilor prezenti. Cine a fost prezent si stiri de acolo putet citi si pe site-ul oficial, http://www.cosmoprof.com.
Pentru mine au fost interesante standurile producatorilor de pensule (cele mai bune produse le-am gasit la un stand rusesc si desigur mi-am innoit trusa cu veverita,capra,ponei). M-am oprit si la cateva firme cu produse de machiaj si unele dintre ele m-au pus chiar pe ganduri (inca ma documentez despre un nou fond de ten 3D, prezent la targ). Cantoni mi-a oferit un CD de prezentare si mi-au aratat noile piese de mobilier (hmmm, ce bine ar arata o clasa de curs cu designul italian!). Parisax s-a intrecut in oferte si au avut expuse niste modele de trollere chiar dragute si practice.Make Up for Ever a fost, ca de obicei, la inaltime: personal calificat, oferte mult prea tentante, sa va mai amintesc de calitatea produselor?! Plus surpriza surprizelor: David!!!! (…si uite-asa am asistat si la o lectie de body paining :p).
M-am plimbat, ca orice femeie visatoare si prin “Luxury Area”, unde, printre posete si accesorii ce concureaza cu Hermes si LV, am intalnit produsele de machiaj Benecos, produse minerale, de o calitate exceptionala. Si inca multe alte branduri de care noi, machiorii din Romania, nu ne putem bucura inca si despre care as putea povesti in continuu.
Machiajul semipermanent este la mare cautare si , aici dau dreptate clientelor mele, este o necesitate. Ultimele tehnici de pigmentare a sprancenelor le-am deprins de la o asiatica ce lucreaza in domeniu de peste 12 ani si a facut din asta o mare arta. Desenele ei sfideaza pur si simplu legile naturii.
Aparatura ultra sofisticata, idei nonconformiste, produse inovatoare. Asta ofera Bologna in luna lui matisor. Printre producatori nemti,italienti,spanioli,romani,francezi ,producatorii din China,Coreea si Taiwan au fost lideri in ceea ce priveste oferta de pret. Acolo mi-am reaimntit de ce ei, micutii care fac de toate, sunt puterea economica a lumii.
Cosmoprof este locul unde se intalneste toata lumea ce produce si vinde frumusete. Nu ma intrebati despre pavilioanele de perfumes,hair styling, wellness&spa pentru ca v-as da un raspuns vag, e cel mai bine sa mergeti si sa studiati ceea ce va intereseaza.
O experienta placuta, instructiva si pe care o voi repeta,sper, si anul viitor. 

Pe curand! 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu